Laatste nachtje in m'n eigen bedje - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Esmée Oosterhof - WaarBenJij.nu Laatste nachtje in m'n eigen bedje - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Esmée Oosterhof - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje in m'n eigen bedje

Blijf op de hoogte en volg Esmée

03 Februari 2016 | Nederland, 's-Gravenzande

1:59 snachts, ik lig eindelijk in m'n bedje. Kiran en ik zullen allebei zo nu en dan een stukje schrijven om jullie op de hoogte te houden van wat we allemaal uitspoken :) Wat komt er nog veel bij kijken zo op de laatste dag voor vertrek, kleding dat snel nog even snel gewassen moet worden, laatste spulletjes uit het dorp inslaan, muziek op een iPod zetten...wat ik uiteraard vorige week ook had kunnen doen maar dan denk je er op de een of andere manier niet aan of stel je het lekker makkelijk uit. En wat heb ik veel lieve apjes en berichtjes gehad vandaag!! Dank daarvoor dat doet me echt goed. De backpack staat klaar, morgenochtend douchen, de laatste spulletjes toevoegen en dan kunnen de sloten er aan! We vliegen om 12:50, dus ruim de tijd om op ons gemakje die kant op te gaan en nog met elkaar een kop koffie te drinken voor vertrek. We zijn zo benieuwd wat ons allemaal te wachten staat, dat is echt het spannendste...het niet weten hoe het allemaal zal zijn. Maar het kan niet anders dan dat het allemaal goed gaat komen, 6 weken genieten van het mooie land, de cultuur, het zonnetje en alle mensen daar!! Keep in touch xx

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenzande

Esmée

Hi! Wat leuk dat je onze verhalen wilt volgen. Wij zijn Esmée & Kiran en gaan samen 6 weken backpacken in Thailand. Benieuwd wat we allemaal uitspoken? Hou dan ons profiel in de gaten :)

Actief sinds 02 Feb. 2016